Клієнти відчувають преміальність “БРСМ”: що думають казахські нафторітейлери про українську мережу АЗК
Джерело: Ваш личный автоэксперт – АВТОМИР
9 червня делегація з Казахстану – представники компаній Petro Retail та GASENERGY відвідали автозаправні станції “БРСМ-Нафта”, щоб вивчити досвід створення повноцінних супермаркетів на АЗК та з’ясувати чим відрізняється роздрібний ринок пального України і Казахстану.
“Український паливний ритейл без перебільшення можна назвати однією з флагманських галузей країни. Заправки в Україні давно стали не тільки місцем, де можна заправити повний бак бензину: тут готують свіжу каву, смачно годують, пропонують відпочинок. Рівень комфорту настільки високий, що наша країна стала місцем, куди приїжджають вчитися навіть з традиційно нафтових країн”, – коментує Олександр Мельничук, директор з маркетингової стратегії мережі АЗК “БРСМ-НАФТА”.
У рамках бізнес-візиту гості відвідали 5 АЗК “БРСМ-НАФТА” у Києві, на яких відзначили просторі торгові площі, різноманітний товарний асортимент, сучасну гастро-зону, чисті вбиральні. Крім цього, делегацію вразив сам формат магазинів – вітражі, панорамні вікна, сучасний дизайн інтер’єру.
Оставить комментарий