Як правильно передати показання електролічильника: 5 порад від YASNO?
Джерело: YASNO
Нарахування у платіжці за світло іноді можуть не співпадати з фактичним споживанням. Зазвичай це стається, якщо споживачі забувають передати показання лічильника або роблять це невчасно чи неправильно. Щоб завжди бути впевненими у точності нарахувань, мешканцям Дніпропетровщини необхідно:
- щомісяця повідомляти показання лічильника. Інакше нарахування будуть здійснюватися за середнім споживанням на основі даних, отриманих у попередні місяці.
- передавати показання з 1 по 3 число.
- звертатися до оператора системи розподілу, якщо не згодні з вказаними у платіжці показаннями. Постачальник YASNO здійснює нарахування на основі обсягів споживання, які надає оператор системи розподілу (ОСР).
- сплачувати всю суму в платіжці, а не лише частину. Якщо клієнт не згоден з сумою в рахунку, слід звернутися до постачальника, якщо не згоден з показаннями – до ОСР. Не вирішуючи питання з енергокомпаніями, споживач лише накопичуватиме борг.
- відмовитися від самостійного розрахунку суми до сплати, щоб не припуститися помилки.
«YASNO піклується про комфорт і безпеку клієнтів та постійно розробляє нові онлайн-сервіси для передачі показань та оплати за світло. Наприклад, нещодавно ми запустили чат-бота в Viber. Завдяки онлайн-помічнику 47 тисяч користувачів миттєво передають показання приладів обліку, здійснюють розрахунки, одними з перших отримують інформацію про енергоефективні продукти та акції, які проводить YASNO», – сказав директор YASNO в Дніпропетровській області Юрій Федько.
Окрім чат-бота, передати показання постачальнику легко та просто:
· через форму швидкої передачі показань на сайті YASNO;
· в особистих повідомлень на сторінці у Facebook;
· в Особистому кабінеті;
· за телефонами контакт-центру (056/067/050) 770 11 55.
Оставить комментарий