Новое на сайте






Интервью
Новости области
Новости Украины
Объявления
Афиша

Stellantis обіцяє поки що не вбивати слабкі бренди

Stellantis обіцяє поки що не вбивати слабкі бренди
14 Мая 2021 17:55 | Новости Украины

Об’єднання Fiat Chrysler Automobiles і PSA Group в альянс Stellantis заснувало компанію, якій належать 14 автомобільних марок, серед яких наразі є відверто слабкі. Тож, повстало логічне питання – чи не легше їх «вбити»?

Особливе занепокоєння викликає, наприклад, Lancia, яка вже давно не робить нічого, окрім відверто старого хетчбека Ypsilon. Виступаючи на організованому Financial Times саміті Future of the Car, гендиректор Stellantis Карлос Таварес пообіцяв, що всім маркам альянсу дадуть шанс і час на те, щоб довести свою спроможність існувати.

Альянс готовий фінансувати розвиток кожної зі своїх компаній протягом наступних десяти років. За цей час вони повинні сформувати і реалізувати стратегії, які приведуть їх до успіху: зрозуміти, що потрібно покупцям, і, виходячи з цього, створити нові модельні гами. «Кожному з брендів дається можливість зробити щось своє, щоб залучити клієнтів», – цитує топ-менеджера видання Autocar.

Раніше вважалося, що, окрім Lancia, загроза ліквідації нависла ще й над Alfa Romeo, DS Automobiles і Chrysler. Однак пізніше стало відомо, що європейські марки все ж об’єднають свої зусилля для розробки преміальних моделей наступної генерації. Щоправда, перші такі машини з’являться не раніше 2024 року, а до того компанії зосередяться на реалізації інших проектів. «Альфа», наприклад, покладає великі надії на компактний кросовер Tonale, ринковий дебют якого затримується через те, що нового боса компанії не влаштували характеристики гібридної силової установки.

Оставить комментарий

avatar
250