Кіт запустив власну передвиборчу кампанію у Великобританії
Джерело: Новости Ю Инфо
Ларрі, знаменитий бродячий кіт на Даунінг-стріт, 10, вплутався в політику для того, щоб інформувати громадян про важливість голосування.
«Передвиборча кампанія» Ларрі чи, скоріше, рекламна кампанія, яка використовує його як обличчя свого новітнього проекту, є роботою стратегічного та креативного агентства Don’t Panic London, метою якого є заохочення демократичних прихильників до виконання їхньої частини роботи.
Частина кампанії Larry 4 Leader полягає в тому, що наявність вибору означає наявність голосу, і він хоче, щоб громадяни відстоювали свої переконання, чи то вибрати гру з мотузкою, чи іграшковою мишею, чи голосування за потрібних людей.
Ларрі було лише чотири роки, коли його забрали з притулку Battersea Dogs & Cats Home, щоб він почав своє нове життя у політиці, і він служив надійним компаньйоном трьох прем’єр-міністрів: Девіда Кемерона, Терези Мей і прем’єр-міністра, що пішов у відставку, Бориса Джонсона.
Користувачі Twitter були в захваті, побачивши білборди по всьому Лондону, які сповіщали про те, що кіт хоче стати наступним прем’єр-міністром країни.
Оставить комментарий