Олена Зеленська підбила підсумки проектів зі створення доступного середовища для різних груп населення
Перша леді України Олена Зеленська підбила підсумки року у реалізації проектів, спрямованих на досягнення безбар’єрності в країні.
З ініціативи дружини Президента робота проводиться одразу в декількох напрямах. Адже, як зазначає Олена Зеленська, перепони, що заважають українцям реалізувати свій потенціал, також існують у кількох вимірах.
«Це й фізичні перепони – незручна інфраструктура, психологічні – упередження, економічні – несправедлива оплата чи відмова в роботі, законодавчі – нормативні документи в Україні не враховують потреб різних людей. І це далеко не всі бар’єри, що існують», – наголосила Олена Зеленська.
Так, третього грудня 2020 року Президент підписав Указ «Про забезпечення створення безбар’єрного простору в Україні». За цей час:
Таким чином, як наголосила перша леді, протягом року було повністю сформовано нову державну політику зі створення безбар’єрної України, яка тепер має бути реалізована.
Вона також відзначила досягнення безбар’єрності в бізнесі. Наприкінці минулого року десять українських компаній: Укрпошта, Ощадбанк, Укрзалізниця, «Ашан Україна», 1+1 Media, ДТЕК, SOCAR Energy Ukraine, work.ua, корпорація «АТБ», «Danone Україна» – заснували спільноту «Бізнес без бар’єрів» задля створення рівних і комфортних умов для працівників різного віку, статі та людей з інвалідністю. У жовтні 2021 року до спільноти приєдналися ще одинадцять бізнесів: Visa, ПУМБ, група готелів Fairmont Grand Hotel Kyiv та Riviera House, ПриватБанк, McDonald’s в Україні, «Кока-Кола Україна», «Фокстрот», IT-компанія «EPAM Україна», книжкова платформа Yakaboo, «Сільпо» та юридична фірма «Астерс». Учасники розпочали спільні проекти:
Оставить комментарий