Як струнка кореянка завдяки поїданню їжі та чавканню на камеру заробляє мільйони переглядів
Джерело: Новости Ю Инфо
Такі жанри відео як мукбанг та АСМР набирають популярність на платформах YouTube та TikTok. Дівчина, яка пише контент під іменем Hamzy, має мільйони шанувальників по всьому світі
Depo.ua розкаже, на чому заробляє гроші звичайна продавчиня косметики з Південної Кореї. Для того, щоб зрозуміти, чим займається ця дівчина, ми пояснимо, що таке мукбанг та АСМР.
Мокпан, мокбан, мукбанг – у перекладі з корейської, це трансляція прийому їжі. Зазвичай блогер споживає їжу онлайн і спілкується з глядачами. Таких блогерів називають біджеями.
Більшість глядачів впевнені, що мукбанг – досить молода течія у сучасному блогінгу, проте це не зовсім так. Ще у 60-х під час активної урбанізації корейська молодь почала від’їздити до великих міст, повертаючись до батьків лише на вихідних та навіть рідше. Під час зустрічей вони смачно обідали – культивувалася традиція прийому їжі разом та великої кількості страв.
Згодом у XXI столітті у корейських шоу по ТБ почали транслювати перші мукбанги, де актори їли на камеру. З телебачення цей жанр переїхав у мережі і оселився на YouTube, згодом на Facebook і на TikTok. Головна відмінність мукбангу від простого поїдання на камеру – це великий обсяг їжі та знімання без монтажу одним кадром.
Оставить комментарий