«

»

Ноя 16 2018

Распечатать Запись

«Реклама-двигун торгівлі»!

«Реклама-двигун торгівлі»! А як вона працює на радіо ?

Далі розглянемо  відповіді на питання, які на порядку денному не тільки у маркетологів, а й у рекламодавців, які очікують результатів від своїх вкладень.

Реклама на радіо. У чому її особливість? Та чи еффективна вона взагалі?

Реклама на радіо є засобом негайної дії і часто досягає свідомості потенційного покупця безпосередньо перед ухваленням рішення про покупку.

Радіо – дуже оперативний вид комунікації.

Тільки на радіостанціях можна внести зміни в ролик і підготувати його до ефіру протягом дня.

І певно це єдиний рекламний носій, який пропонує найширше охоплення аудиторії протягом робочого дня.

(в автомобілі чи транспорті дорогою на роботу або з неї, безпосередньо на робочому місці, в магазині, у спортзалі).

До того ж реклама на радіо не вимагає до себе особливої уваги, вона йде фоном, впливаючи у першу чергу на почуття. Людина може навіть не усвідомлювати, що чує рекламне повідомлення (тобто вона спеціально не вслуховується), але, тим не менше, після кількох повторень, зміст послання (назва бренду і т. п.) відкладається у свідомості.

Здавалося б парадоксально, але радіо, на відміну від інших ЗМІ проникає в свідомість ефективніше і швидше, створюючи яскраві образи, які запам’ятовуються. Чому так? Справа у людській психології. Радіо використовує так званий «театр уяви». На радіо потрібно лише розбудити уяву слухачів, а вже кожен з них побачить свою картинку, яка буде мати 100% відповідності для кожної людини.

Висновок: Радіореклама є ефективним та самодостатнім засобом реклами.

 

Постоянная ссылка на это сообщение: http://nostalji102fm.com.ua/archives/news/42746

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован.